11 Nisan 2012 Çarşamba

Goomass eğitim kiti ücretsiz kurs veriyor

GOOMASS EĞİTİM KİTİ ÜCRETSİZ KURS VERİYOR

goomass, goomass eğitim kiti, goomass ücretsiz kursu, goomass kursu katıl, netten para kazanmak, internetten para kazanmak, satış ortaklığı ile internette kazanç

Son zamanlarda Türkiye’de internetten para kazanma üzerine piyasaya sürdüğü eğitim kiti ile adını duyuran GooMass, ücretsiz online kazanç dersleri de veriyor.

Yurt dışında üniversitelerde ders olarak verilmeye başlanmış olsa da Türkiye’de daha yeni duyulan Satış ortaklığı sistemini; tamamı TÜRKÇE ve VİDEOLU olarak ücretsiz kurslarla tanıtmaya çalışan GooMass'ın “Satış Ortaklığı ile İnternette Kazanç”  GOOMASS ÜCRETSİZ KURSU'na katılarak konu hakkında ön bilgi sahibi olabilirsiniz.

GooMass yazarları Orçun Oruç Aykaç ve Cüneyt Seçkin Aykaç: konuya ilgi duyan internet girişimcilerinin ücretsiz kurslara katılarak sistemin ne olduğunu, nasıl işlediğini GooMass eğitim kitini satın almadan önce öğrenebileceklerini belirttiler.

Kursun tamamı 14 gün sürecek ve bütün dersler E-Posta adresinize gönderilecek. Bu sayede evinizden çıkmadan bilgisayar başında internetten para kazanma eğitimi almış olacaksınız.

Bu tarz eğitimler çok pahalı olduğu için netten para kazanmayla ilgilenlere ücretsiz kursları kaçırmamalarını tavsiye ediyoruz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder