18 Eylül 2012 Salı

KIRMIZI AYAKKABI





Hiç kenarında kırmızı kalpler olan ince topuklu, ateş kırmızısı bir ayakkabı gördünüz mü?
Evet! Evet! Evet!  Kenarında kırmızı kalpler….
Ne kadar romantik ne kadar sevgi dolu değil mi?
İlk gördüğümde içim kaynayı verdi bu güzel kırmızı kalplere…
Hani hayatınızda ilk kez bir şey görürsünüz… Tanıdık bildik değildir aslında….
Buna rağmen bilirsiniz o sizindir, sizden bir parçadır…
Bu da öyle bir şeydi işte…
Tıkladım, kırmızı kalplerin üstüne karşıma ayakkabım gibi renkli, sıcacık bir yazı ve logo geldi. 


Birileri “kampanya” yapıyor galiba dedim, gülümsedim….
Severdim zaten renkli, çarpıcı, etkileyici şeyleri….
Hala! Comepanya’nın büyüsüne kaptırmış gidiyorum….
Sizleri de beklerim…
Gelin beraber gülümseyelim renklere… 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder